Artykuł sponsorowany

Jak wybrać dobry kurs językowy online?

Jak wybrać dobry kurs językowy online?

Różne mogą być powody dla których rozglądasz się za kursem językowym online. Jesteś rodzicem i szukasz czegoś dla dziecka? Przed Tobą matura lub ważny egzamin i wiesz, że potrzebujesz wsparcia? Albo jako osoba dorosła potrzebujesz podniesienia swoich kwalifikacji językowych ze względu na sytuację zawodową lub osobistą? Zastanów się, jakie kryteria sprawią, że uznasz kurs za dobry.

Ze względu na możliwości czasowe

Zastanów się, ile czasu możesz przeznaczyć na naukę języków obcych. Podejdź do tego realistycznie, to znaczy nie według tego, ile chciałbyś mieć, ale ile realnie masz czasu do dyspozycji. Może jesteś mamą, zaznającą radości, ale i trudu z wychowywania małego dziecka? Tygodniowo wygospodarujesz 2 godziny, ale nie więcej. Jesteś biznesmenem i Twoje obowiązki pozwalają na zaliczenie intensywnego, ale krótkiego kursu?

Uczestnicząc w kursie online, nie tracisz czasu na dojazd, a porę zajęć dostosowujesz do swoich potrzeb (rano, po południu bądź wieczorem). Poza tym możesz wybrać kurs językowy online niezależnie od tego, gdzie aktualnie mieszkasz – jedynym ograniczeniem jest dostęp do Internetu.

Wybierając kurs językowy online, np. w Début – Szkoła Języków Obcych Online, decydujesz także, z jakiego pakietu chcesz skorzystać: dla zapracowanych (nauka 1-3 h tygodniowo) albo intensywny (4-5 h w tygodniu). A może chcesz przełamać swój opór przed mówieniem w obcym języku i potrzebujesz konwersacji?

W zależności od potrzeb

Wybór pakietu szkoleniowego, w ramach którego podniesiesz swoje kwalifikacje językowe, zależy także od celu, jaki przed sobą stawiasz. Czemu ma służyć Twój kurs językowy? Jeżeli jesteś osobą dorosłą i planujesz podjąć pracę w Niemczech w ramach opieki nad osobami starszymi, idealny będzie dla Ciebie kurs: niemiecki dla dorosłych online.

Oczywiście, kursy języka niemieckiego na różnych poziomach zaawansowania nie wyczerpują oferty szkół językowych. Równie popularne są kursy języka angielskiego oraz francuskiego – pod tym względem zapotrzebowanie rynku jest ogromne.

Ważne jest również to, aby uczyli Cię lektorzy z pasją, tacy, którzy potrafią motywować do nauki. Kiedy minie pierwszy zapał, zwykle nadchodzi okres zniechęcenia, zwłaszcza jeżeli poznajesz język od podstaw. Również gdy biegle władasz językiem obcym, lecz starasz się opanować wysoce specjalistyczne słownictwo, może Cię dopaść opór i przemęczenie. Dlatego kolejnym kryterium dobrego kursu językowego są zaangażowani lektorzy, umiejący dodać otuchy oraz zachęcić swoich kursantów do kontynuowania nauki.

Dziękujemy za ocenę artykułu

BŁĄD - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.